پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان97-98 –azmoon.medu.ir

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    irantahsil
    ايران تحصيل تخصصي ترين وب سايت علمي كشور در زمينه مشاوره تحصيلي , كنكور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ايجاد گشته تا بتواند با بهره گيري از برترين مشاوران و اساتيد علمي كشور پاسخگوي سوالات شما مردم عزيز باشد اميد است با عنايت حق تعالي و تلاش مجموعه اين مهم به نحو احسن انجام گيرد.

لینک دوستان

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 327
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 9
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 4
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 3
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 1
    بازدید هفته بازدید هفته : 14
    بازدید ماه بازدید ماه : 13
    بازدید سال بازدید سال : 141
    بازدید کلی بازدید کلی : 4701

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.145.69.255
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان irantahsil و آدرس irantahsil-720.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان97-98 –azmoon.medu.ir

پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان97-98 –azmoon.medu.ir

 

پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 97-98 اغاز شد داوطلبان محترم ثبت نام تیزهوشان 97-98 می توانند از امروز جهت پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان اقدام نمایند طبق سنوات گذشته پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان پس از مراحل ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی و ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم قابل انجام خواهد بود که اولیا محترم می توانند جهت پرداخت هزینه شرکت در آزمون تیزهوشان و دریافت نتایج تیزهوشان 97-98 از درگاه sampad.medu.ir اقدام نمایند.
پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان مطابق سنوات گذشته خواهد بود همان طور که در سال گذشته هر یک از دانش آموزان جهت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان مبلغ  شانزده هزار و پانصد تومان پرداخت کردند امسال نیز مبلغ ثبت نام از دانش آموزانی که قصد ثبت نام دارند اخذ خواهد شد، این هزینه جهت ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی و همچنین ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم یکسان خواهد بود ضمنا اولیای گرامی دقت داشته باشند که پس از واریز وجه حتما جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان اقدام نمایند تا در مرحله اجرا آزمون با مشکل مواجه نشوند ضمنا لازم به ذکر است که هر یک از داوطلبان ورود به مدارس تیزهوشان ملزم به رعایت شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان می باشند و در صورت نداشتن شرایط ثبت نام وی باطل تلقی خواهد شد.
برای پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان – دریافت منابع آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و معرفی کتب برتر جهت قبولی تیزهوشان با ما تماس بگیرید.
02170707024 و در صورت شلوغی خطوط با 02170707024  تماس از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 نحوه پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 97-98
داوطلبان گرامی جهت ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 که در اواخر بهمن ماه و یا اوایل اسفند ماه صورت می‌گیرد، به سامانه ثبت نام آزمون مدارس استعدادهای درخشان به نشانی azmoon.medu.ir مراجعه نمایید . شما دانش آموزان گرامی جهت ورود به سایت ثبت نام تیزهوشان به کد ملی و شماره سریال شناسنامه خود نیاز دارید . در کادرهای مربوطه کد ملی خود و شماره سریال شناسنامه خود که 6 رقمی است و در شناسنامه وجود دارد وارد کنید . شماره سریال شناسنامه را در کادر مربوط به رمز ورود بنویسید ، سپس اطلاعات دانش آموزی خود را وارد کرده و ثبت نام اولیه را انجام دهید ضمنا به اطلاع می رساند با توجه به محدودیت ظرفیت مدارس تیزهوشان ثبت نام شما با پرداخت مبلغ ثبت نام در آزمون و دریافت کارت تکمیل خواهد شد و مابقی ثبت نام هایی که پرداخت انجام ندهند باطل تلقی خواهند شد.
درگاه پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 97-98

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان
دانش آموزان و والدین گرامی! مشاوران مرکز ایران تحصیل می‌توانند در کمترین زمان تمام مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان و پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان را برای شما انجام دهند. از هر کجای ایران که هستید می‌توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا به راحتی ثبت نام شما تکمیل گردد.
 02170707024 : شماره تماس مرکز مشاوره ایران تحصیل
پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان
مدارس تیزهوشان یا مدارس استعدادهای درخشان که دانش آموزان را از طریق آزمون جذب می‌کنند ، هر ساله این آزمون‌ها بصورت هماهنگ کشوری برگزار می‌شود ، تمام دانش آموزان بصورت یکسان مورد سنجش قرار می‌گیرند و هیچ یک از سهمیه‌های شاهد، جانبازان، روستایی و … تاثیری در نتیجه و رتبه آزمون دانش آموزان ندارند. پذیرش دانش آموزان در مدارس تیزهوشان و سمپاد (  sampad.medu.ir ) تنها از طریق نمره و امتیازی است که در آزمون بدست می‌آورند . برای بهرمندی از مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان می توانید با مرکز مشاوره ایران تحصیل در ارباط باشید .
زمان پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان ششم و نهم
بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش دانش آموزانی که ثبت نام اولیه تیزهوشان را انجام داده‌اند از نیمه دوم فروردین ماه می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام استعدادهای درخشان به نشانی azmoon.medu.ir هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان را بصورت اینترنتی و با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شتاب که رمز دومشان فعال است، پرداخت نمایند.برای مطالعه دفترچه ثبت نام و ظرفیت آزمون تیزهوشان روی عبارت کلیک کنید .
نکته مهم : داش آموزان گرامی باید بدانید که سایت فقط برای افرادی باز می‌شود که قبلا ثبت نام اولیه را انجام داده و باید مرحله دوم یعنی پرداخت هزینه را انجام دهند.
شرایط پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 97 – 98
برای آگاهی از شرایط پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان همانطور که اشاره شد بعد از مرحله اول و انجام ثبت نام اولیه، در نیمه دوم فروردین ماه که زمان دقیق آن اعلام خواهد شد ، به سامانه ثبت نام آزمون استعدادهای درخشان وارد شوید. برای ورود به سامانه باید کد ملی دانش آموز و شماره سریال شناسنامه را در کادرهای مربوطه وارد نمایید. دقت داشته باشید که شماره سریال مخصوص داوطلبانی است که رمز عبور همگام خود را تغییر داده‌اند، در غیر اینصورت باید از همان رمز عبور همگام استفاده نمایید.
بعد از ورود به سامانه ثبت نام در صفحه اول ثبت نام، در زیر ستون “وضعیت پرداخت” کلیک کنید تا شما به درگاه پرداخت اینترنتی هدایت شوید. دقت کنید که کارت بانکی شما باید شامل رمز دوم اینترنتی باشد. بنابراین با داشتن رمز دوم می‌توانید در همان صفحه، پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 97-98 را انجام دهید.
درصورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در روند ثبت نام و پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان  با  شماره 0217070702802170707024 تماس بگیرید تا شما را دقیق راهنمایی کنیم.

کانال اطلاع رسانی

کانال اطلاع رسانی پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان

پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان
میزان هزینه ثبت نام تیزهوشان – پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان
اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای در سال گذشته اعلام کرد که هر دانش آموز متقاضی شرکت در آزمون تیزهوشان باید مبلغ شانزده هزار و پانصد تومان را پرداخت نمایند. این مبلغ برای ورودی اول متوسطه و ورودی دوم متوسطه یکسان است و هر دو پایه تحصیلی تعرفه یکسانی پرداخت می‌کنند.
 
قابل توجه دانش آموز متقاضی شرکت در آزمون تیزهوشان : در صورتی که شناس

 

نامه خود را تعویض نموده و سامانه ثبت نام استعدادهای درخشان، شماره سریال شما را شناسایی نمی‌کند، باید از شماره سریال قدیمی خود استفاده نمایید تا بتوانید وارد سامانه شوید.
مطالب مرتبط با پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان :
مشاوره قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی
معرفی مدارس تیزهوشان
پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان
ثبت نام مدارس نمونه دولتی
منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98
ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان




تاریخ ارسال پست: سه شنبه 17 بهمن 1396 ساعت: 22:13
برچسب ها : ,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: